torsdag den 20. februar 2014

Kjole - til mig selv! / Dress - for myself!

Det er faktisk lidt snyd, for det er efterhånden nogle måneder siden, at jeg syede denne kjole, men jeg synes alligevel, at den er værd at vis frem her i "til mig selv!" måneden. Det er et t-shirt mønster fra Stof2000, som jeg har forlænget til en kjole. Den blev dog noget for kort - men egentlig vidst jeg godt, at den ville blive for kort. Det var nemlig det sidste stykke af dét stof i Stof2000, men jeg måtte altså bare have det til den her kjole alligevel, for den havde allerede taget form inden i mit hoved - kender I det. Nå, men altså fordi den er lidt kort, bruger jeg altid en stram underkjole under den og det fungere rigtig fint :)




.... og ja, Olga (katten) gad ikke rigtig op, så hun kom ned igen med det samme ;)
----------

Actually this is cheating a little bit as it is actually some months ago now that I sewed this dress, but I still wanted to show it to you here in "for myself!" month. I have taken a t-shirt pattern from Stof2000 and extended it to a dress. It came out a little short, but actually I knew that it would be a little short. It was the last piece of that particular fabric in the store, but I just had to have it for that dress - it was already taking form inside my head. Well, because the dress is a bit short I always use a tight dress underneath it and that works real fine :)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Karen :) Jeg er også rigtig glad for den, tænker jeg skal have syet et par stykker mere... med lidt mere længde ;)

      Slet
  2. Wow hvor er den flot til dig. Jeg er vild med den og når jeg en dag får sådan en krop, skal jeg også have sådan en kjole;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Christina, tusinde tak :) Du må da bare i gang med sådan en kjole, den vil du sagtens kunne bære - har jo set alle de fine kjoler du lavede i februar, du er så sej!

      Slet

Du er altid velkommen til at smide en kommentar :)